Sięgnij po e-booka „Skuteczny harmonogram sprzedaży”!
Nie wiesz o czym mówić w trakcie kampanii, tak aby ludzie chcieli słuchać.
Czujesz, że mogłaś przygotować się lepiej do swojej ostatniej kampanii. Coś mówi Ci, że nie wykorzystałaś 100% potencjału.
Potrzebujesz inspiracji. Chciałabyś podejrzeć jak robią to inni.
Chcesz dalej kręcić się w kółko, spędzać noce nad pustą kartką papieru i żałośnie wzdychać, patrząc, jak inni prężnie działają?
Czy może jednak wolisz sprawdzony system, który sprawi, że przygotowanie kolejnej kampanii sprzedażowej będzie twórcze i efektywne.
Ten e-book to nie jest kolejne pitu-pitu, z którego nic nie wynika i z którego nie będziesz wiedziała, jak skorzystać (i zniknie w otchłani Twojego komputera).
To pratyczna instrukcja, która krok po kroku pomoże Ci ułożyć świetny harmonogram sprzedaży i bardzo ułatwi Ci przeprowadzenie kolejnej kampanii.
Kiedy zaczynałam swoją przygodę w biznesie, podpytywałam znajomych przedsiębiorców o wskazówki, jak najlepiej przygotować się do startu kampanii sprzedażowej.
Najczęściej słyszałam, żeby po prostu przygotować sobie dobry harmonogram sprzedaży.
No wiesz – “po prostu” 🙂
Tylko jak to “po prostu” zastosować w praktyce?
Miałam w głowie masę pytań.
Ile bym dała, żeby mieć pod ręką tego e-booka, kiedy tworzyłam swój pierwszy harmonogram!
Zazdroszczę Ci, że Ty nie musisz wymyślać koła na nowo – możesz po prostu kupić tego e-booka i skorzystać z niego przy najbliższej kampanii sprzedażowej.
W e-booku znajdziesz między innymi aż 2 autentyczne harmonogramy sprzedaży moich produktów, wraz z wynikami sprzedażowymi.
Z tym e-bookiem nie zmarnujesz ani minuty na niepotrzebne rozkminy. Dostaniesz w nim konkretne wskazówki, dzięki którym w jedno popołudnie przygotujesz sobie plan działania.
Opinie pochodzą od klientów, którzy korzystali z moich produktów. Rekomendacje są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z regulaminem sklepu.
I tak, i nie. Z jednej strony, dzielę się tu różnymi sprytnymi rozwiązaniami, które sama wypracowałam, działając aktywnie na Instagramie. Z drugiej strony część tematów jest poruszana w ten czy inny sposób w Internecie (a nawet na moim blogu!). Tu jednak masz to wygodnie zebrane w jednym miejscu.
Tak – jeśli efektem ma być przygotowanie harmonogramu. Ale to, czy Twoje produkty okażą się interesujące dla osób, które na nie trafią, to wypadkowa wielu czynników – m.in. tematyki, kontekstu, źródła ruchu czy realnych korzyści, jakie może dać Twój produkt. Jestem pewna wiedzy, którą Ci przekazuję. Nie mogę jednak wziąć odpowiedzialności za czynniki, na które nie mam wpływu.
Nie mogę dać Ci 100% gwarancji sukcesu także z tego powodu, że nie wiem, jak przyłożysz się do pracy. W końcu teoria teorią, ale najważniejsza jest praktyka. Jestem jednak przekonana, że jeśli przerobisz starannie e-booka, przyłożysz się do ćwiczeń i zaczniesz wdrażać moje wskazówki, to bardzo szybko zauważysz zmianę w swoim biznesie.
Tak, fakturę otrzymasz w ciagu godziny po zakupie produktu (oczywiście o ile podasz dane do faktury podczas składania zamówienia). Jeśli potrzebujesz faktury zagranicznej odezwij się do nas na maila (pytania@wildrocks.pl)
E-book dociera na maila zwykle w ciągu 15 minut. Jeśli po tym czasie nie widzisz go w skrzynce, sprawdź koniecznie foldery oferty/powiadomienia/spam.
Jeśli jednak nie otrzymasz zakupionego produktu w ciągu wspomnianych 15 minut, napisz do nas na maila (pytania@wildrocks.pl).
Zainwestuj w rozwój swojego biznesu – e-book „Skuteczny harmonogram sprzedaży” naprawdę może odmienić Twoje podejście do kampanii sprzedażowych!